پاورپوینت مفاهیم بازاریابی صنعتی

پاورپوینت مفاهیم بازاریابی صنعتی

پاورپوینت مفاهیم بازاریابی صنعتی

اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت مفاهیم بازاریابی صنعتی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 235 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.

 

 

 

 

 


چکیده :
آشنايي با ماهيت بازارهاي صنعتي
درک رفتار مصرف کنندگان در بازارهاي صنعتي
آشنايي با روش‌هاي بخش‌بندي و موقعيت‌يابي در بازارهاي صنعتي
آشنايي با آميخته‌هاي بازاريابي صنعتي
درک کاربردهاي فناوري اطلاعات در بازاريابي صنعتي
مفاهيم و تئوري‌هاي بازاريابي، قبل از جنگ جهاني دوم توسعه يافت، ولي مفاهيم ايجاد شده در حوزه بازاريابي عمدتا بر روي مصرف‌كننده نهايي متمركز بوده‌اند و كمتر مفاهيم مربوط به بازارهاي صنعتي (سازماني) را مورد توجه قرار داده‌اند.
مطالعاتي كه در دهه‌هاي 1950 و 1960 بر روي رفتار خريداران سازماني انجام شده نشان داد كه رفتار خريداران در بازارهاي صنعتي و سازماني كاملا متفاوت از رفتار خريداران و مصرف‌كنندگان نهايي مي‌باشد؛ از اين رو، هر يك از بازارهاي فوق نيازمند استراتژي‌هاي بازاريابي متفاوتي هستند.



فهرست
مفاهیم بازاریابی صنعتی
کليات
اهداف دوره
رئوس مطالب دوره
شيوه ارزشيابي دوره
منابع دوره
کليات بازاريابي صنعتي
رفتار خريداران سازماني
روابط خريدار و فروشنده در بازارهاي صنعتي
بخش‌بندي، هدفگذاري و موقعيت‌يابي در بازارهاي صنعتي
برنامه‌ريزي استراتژيک در بازارهاي صنعتي
ساير مبحث از جمله
قيمت گذاري در بازارهاي صنعتي
استراتژي‌هاي توزيع صنعتي
مديريت محصول در بازارهاي صنعتي
ارتباطات بازاريابي در بازارهاي صنعتي
تجارت الکترونيکي و بازاريابي صنعتي


تصویر محیط برنامه




دسته:

پاورپوینت مفاهیم بازاریابی صنعتی

خرید آنلاین