پاورپوینت روش پیشگیری از کمردردهای شغلی

پاورپوینت روش پیشگیری از کمردردهای شغلی

پاورپوینت روش پیشگیری از کمردردهای شغلی

اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت روش پیشگیری از کمردردهای شغلی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 41 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.

 

 




چکیده :
90% کمردردها خود به خود خوب می شود ( مرتبط با عضلات حمایت کننده ستون فقرات )
10% کمردردها نیاز به کار عملی دارد ( کمر درد مزمن ) : فیزیوتراپی – جراحی و ...
از هر 1000 نفر یک نفر مبتلا به کمردرد می شود بعلت عدم رعایت اصول بلند کردن با ، نشستن ، ایستادن و خوابیدن نامناسب
از هر 6 نفر یک نفر مبتلا به کمر درد می شود بعلت استرس .

1 - شرايط فيزيكي ضعيف وناپايدار
عضلات شكم فرد ، حمايتهاي مورد نياز كمر را تامين مي كند.
اگر عضلات شكم فرد ضعيف و سست باشد ،كمر وي حمايتهاي مورد نياز خود را نمي تواند ازشكم دريافت نمايد ، به ويژه زماني كه فرد اشياء سنگين را بلند وحمل مي كند.
حالت فيزيكي مناسب براي جلوگيري ازضربديدگي ، رگ به رگ شدن و ساير صدمات اهميت زيادي دارد.
پوسچر نامناسب يكي ديگر از فاكتورهاي مداخله كننده است .
زماني كه فردي به شما توصيه مي كند درست بنشينيد آگاهي خوبي به شما ميدهد.
بهتر است سعي كنيد منحني S شكل طبيعي كمرتان را حفظ كنيد .
هنگام نشستن ازخم شدن به جلو، و در صورت ايستاده بودن از قوز كردن ، فرد بايد اجتناب كند.
اضافه وزن مي تواند مشكل بزرگي باشد.
اضافه وزن فرد ، فشار زيادي به كمر وي ، موقع خم شدن به جلو وارد مي كند.
شكم برآمده به سلامتي كمر كمكي نمي كند.


فهرست
روش پیشگیری از کمردردهای شغلی
مقدمه
كمردرد چگونه اتفاق مي افتد
معمولا بهترين وضعيت بدني كه به افرادجهت خوابيدن توصيه مي شود كدام است
پيشگيري از آسيبهاي كمري
براي جابجايي اشياء ، از چرخ دستي استفاده كنيد.
بلند کردن صحيح بار
ورزش
پيشگيری از کمردرد

تصویر محیط برنامه





دسته:

پاورپوینت روش پیشگیری از کمردردهای شغلی

خرید آنلاین